Przychodnia (fot. fotolia.com)Pod hasłem „Nie zauważasz nas” zaczęła się kampania pokazującą losy pacjentów Wałbrzyskiego Międzynarodowego Centrum Onkologii Affidea, którzy pokonali chorobę nowotworową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Polska, Film Fiction i Carat Polska.

Kampania jest oparta na nietypowym eksperymencie kinowym, w którym udział wzięli autentyczni pacjenci MCO Affidea w Wałbrzychu. Wszyscy oni dzięki profesjonalnej pomocy ośrodka nie musieli wyjeżdżać daleko od domu, żeby się leczyć.

Prezentując sylwetki autentycznych mieszkańców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się z chorobą, chcemy pokazać ludziom, że z jednej strony problem onkologiczny nie jest gdzieś daleko, że może spotkać każdego z nas, a z drugiej strony dać nadzieję, że można pokonać nowotwór i wrócić do normalnego życia, swoich pasji, będąc cały czas z rodziną, blisko swojego miejsca zamieszkania – opisuje Joanna Borczak, dyrektor marketingu Affidea.

czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl