Pod hasłem „Nie zauważasz nas” zaczęła się kampania pokazującą losy pacjentów Wałbrzyskiego Międzynarodowego Centrum Onkologii Affidea, którzy pokonali chorobę nowotworową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Polska, Film Fiction i Carat Polska.
Kampania jest oparta na nietypowym eksperymencie kinowym, w którym udział wzięli autentyczni pacjenci MCO Affidea w Wałbrzychu. Wszyscy oni dzięki profesjonalnej pomocy ośrodka nie musieli wyjeżdżać daleko od domu, żeby się leczyć.
– Prezentując sylwetki autentycznych mieszkańców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się z chorobą, chcemy pokazać ludziom, że z jednej strony problem onkologiczny nie jest gdzieś daleko, że może spotkać każdego z nas, a z drugiej strony dać nadzieję, że można pokonać nowotwór i wrócić do normalnego życia, swoich pasji, będąc cały czas z rodziną, blisko swojego miejsca zamieszkania – opisuje Joanna Borczak, dyrektor marketingu Affidea.
czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl