www.facebook.com/nasz.walbrzychwww.instagram.com/nasz.walbrzych.pl
Repertuar kina Cinema City Repertuar kina Cinema City

Forbes o renesansie białego złota

19.11.2014 r.

„Renesans białego złota” to tytuł artykułu, który ukazał się w listopadowym wydaniu miesięcznika Forbes. Obszerna publikacja została poświęcona polskiej porcelanie, która znowu zaczęła podbijać rynki. Podkreślono długoletnią tradycję Porcelany Krzysztof. Zwrócono uwagę na odrodzenie firmy po 2010 r., zwiększenie zatrudnienia, sukcesy w konkursach designerskich, modernizacje, w tym wprowadzenie druku 3D do projektowania.

Forbes o renesansie białego złota

Autorka tekstu opisała też udane wprowadzenie na rynek nowej, designerskiej marki Kristoff, z którą współpracują polscy graficy, projektanci mody i designerzy: – Firmie była potrzebna silna marka, wskazująca na jakość i tradycję wytwarzania porcelany. Musiała być też intuicyjnie zrozumiała na całym świecie – wyjaśnia Margareta Jarząbek, odpowiedzialna za marketing i kolekcje porcelany designerskiej.

źródło: porcelana-kristoff.pl